Abiye ve Moda

Abiye kulağa biraz abiyane tabirle bana kokoş çağrışımı yapmıştır hep, Abiye modellerine bu yüzden hep mesafeli yaklaşırım, kendimede her modeli kolay kolay yakıştırmam, göz zevkide işin içine girmekte tabi. Gözün biraz süslü şık modellere alışması gerekli, ben genelde paçoz olduğum için seçim yaparken özellikle oldukça zorlanıyorum.

.Biliyorumki benim gibi bir çok kadın aynı dertten çekmekte, peki nedir bunun çözümü, çok kolay eğer abiye modeli seçerken seçim yapmakta zorlanıyorsanız hemen bir stil ve moda danışmanın sitesine veya bloğuna girip destek almakta fayda var, moda blogları bu konuda çok işime yarıyor. mesela abiye modeli bakmak için bir kaç beğendiğim blog mevcut yukarda linkini verdiğim siteden dilediğiniz kadar model inceleyebilir, bir kaç model hakkında fikir sahibi olup daha bilinçli olarak giyinebilirsiniz.

Tabi bazı kadınlar moda konusunda ve kıyafet seçiminde doğuştan kabiliyetli oldukları için işleri daha kolay olmakta hemen kendilerine yakışanı bulup giyinebiliyorlar, en zor seçimleri bile kolaylıkla yapabiliyorlar. Onlardan nefret ettiğimi burdan haykırmak istiyorum ve kendinize diğer yazıya kadar iyi bakın diyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder