moda blogları

bence moda blogları herşeyden önce iki tane fotoğraf koyupta bakın bunlar ne güzel demek değildir, bu reklam bloğu oluşturmaktır veya elbise modelleri galeriside diyebiliriz. Moda bloğu açmak için ilk önce modayı sevmek gerektiğini söylememe gerek olmasada ben tarihin tozlu sayfalarına bu cümleyide katmak istedim sizinle alakalı değil yani. Bunların dışında moda sürekli değişken dinamikleri olan bir olgudur. derinlemesine incelerseniz bir felsefesi oldunu bile anlarsınız.

Mesela abiye modellerini çok seven bir şahsiyetsiniz ve sürekli internette mağazalarda abiye modelleriyle ilgili araştırmalar yapıyorsunuz ve model olarak bayağı bir birikiminiz var peki bu özelliğiniz moda yazarı olmak için yeterlimi bence değil. çünkü işin içine yazarlık girdiği zaman özellikle moda gibi somut değişkenleri olan değerler için, iyi bir anlatım ve betimleme kabiliyeti gereklidir. renkleri nasıl anlatabilirsiniz. hayal yaratacak ve o hayali karşı tarafa empoze etme yeteğinizin olması gerektiğini düşünmekteyim. iyi bir abiye modelini, sadece iyi bir abiye modeli şeklinde yazmak sizi moda yazarı falan yapmaz, iki tane yakın arkadaşınız çok güzel yazıyorsun devam et demeside moda yazarı yapmaz. Sizi sadece egosu şişen bir tavuk yapar.

Ben bugun bu konuya değinmek istedim ama siz bu yazıdan şunu anlamayın, illa profosyonel olmanıza gerek yok amatör olarak b işe başlayın zamanla yağınızda kavrulun sonunda istediğiniz birikim zaten gelip sizi bulacaktır. şimdilik bu kadar mutlu kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder